Для учителів


Финляндия показала, как выглядит школа будущего
Большинство ребятни в садике мечтает побыстрее пойти в школу. Но попадая туда, многие ребята разочаровываются. Казенщина и строгие правила навевают скуку на активных, подвижных и творческих малышей. А это значит, что взрослым нужно не детей подгонять под свои правила, а создать максимально комфортную среду для обучения. Чтобы школьники хотели идти узнавать что-то новое, а не отбывали очередь (а то и наказание). В финском городе Эспоо попробовали, и вот что из этого вышло.
_____________________________________________________________________
Словарик учителя XXI века
Мы много пишем о современных цифровых инструментах и технологиях, которые изменяют образовательную среду. Но беда в том, что не все знакомы даже с их названиями. Далее
________________________________________________________________________

Знову не слухають? Прийоми педагогічного впливу


Прийоми привертання уваги розраховані як на цілий клас, так і на окремих учнів. Тут зібраний досвід поколінь багатьох вчителів радянської та пострадянської школи. Застосовувати, варіювати, знаходити нові шляхи - завдання викладача не менш важлива і складна, ніж знати і розуміти свій предмет. Детальніше »
___________________________________________________________________________

Нова програма з інформатики для 5-9 класів

Міністерством освіти і науки затверджено програму з інформатики для учнів 5-9 класівзагальноосвітніх навчальних закладів, які вивчали інформатику в 2-4 класах. Програмі також надано гриф МОН. Відповідний наказ підписано першим заступником міністра Інною Совсун.

Розробники програми зазначають, що в основу навчального курсу покладено розвивально-компетентнісний підхід, який передбачає розвиток мисленнєвих навичок і формування предметних і ключових компетентностей.

Також зазначається, що завданнями навчання інформатики в основній школі є формування в учнів знань, умінь і навичок, які нададуть їм можливості створювати інформаційні моделі та опрацьовувати їх у програмних середовищах, здійснювати пошук відомостей із використанням пошукових систем, використовувати засоби ІКТ для організації співпраці, працювати з інформаційними системами тощо.

Курс «Інформатика» розрахований на 245 годин і має вивчатись у межах інваріантної частини навчального плану. У 5-7 класах загальна кількість годин курсу складатиме 35, у 8-9 класах – 70 годин.

Програмою передбачено послідовне ускладнення навчального матеріалу кожної з названих вище змістових ліній та умовне виокремлення двох змістових рівнів.

На першому рівні (5–7 класи)має бути продовження розпочатого в початковій школі ознайомлення з базовими поняттями курсу. Другий рівень (8 – 9 класи) передбачає формування предметних та ключових ІКТ-компетентностей.

«Добираючи та створюючи компетентнісні задачі, вчитель має враховувати, що в 5–7 класах опрацювання даних учнями повинно здійснюватися за допомогою однієї технології або в одному програмному середовищі, у 8-9 класах – кількох технологій або в кількох середовищах. Також у компетентнісних задачах для будь-яких класів слід обов’язково передбачати розвивальний компонент», - зазначають автори програми.

Передбачається, що вчителі також можуть вибудовувати найбільш прийнятний для конкретного навчального закладу або класу підхід до навчання. Запропонована кількість часу на вивчення кожної теми також є орієнтовною, учителі й автори підручників можуть змінювати її у межах до 15%.

Новою програмою також визначено перелік програмних засобів, необхідних для впровадження курсу з інформатики, зміст навчального матеріалу та вимоги до навчальних досягнень учнів, а також орієнтовний перелік базових компонентів компетентнісних задач.

Регіональним департаментам освіти і науки доручено забезпечити необхідні умови щодо реалізації змісту навчальної програми.
Джерело: http://osvita.ua/

________________________________________________________________________________

Лайкни жизнь! Мир с или без соцсетей (#LikeLife)


Інструкція щодо того як створити блог та поштову  скриньку в gmail

____________________________________________________________________________

----------------------------------------------------------------------------
Урок ОЗОН аналіз


Освітній блог
video
                                                                                                                                                                                                        


Google-сервіси для вчителя

 

  Щоб стати людиною XXI століття, сучасному школяреві необхідно не просто оволодіти базовими комп'ютерними навичками, а й навчитися відбирати й аналізувати інформацію, синтезувати нові знання, вибудовувати систему ефективної комунікації і співпрацювати з людьми різних культур.
    Щоб учень набував таких вмінь та навичок повинні бути відповідні умови створені вчителем. На сайті
 "Мой кейс Веб 2.0" сучасному вчителю надано достатньо інформації, щоб бути вчителем ХХІ століття.



15 невероятно полезных сервисов Google, о которых вы и не подозревали




Хмарні та інші освітні ресурси




Онлайнові сховища даних
11578946-teamlab-offers-online-document-editing-toolset
інструкція по роботі з сервісом
інструкція по роботі з сервісом
інструкція по роботі з сервісом

Онлайнові редактори презентацій
інструкція зі створення презентації Google
Сайт “Все о Prezi”: http://oprezi.ru/;
Інструкція по роботі з сервісом http://www.slideshare.net/Elena-gimn9/prezi-9700113;
Покрокова інструкція http://goo.gl/Ex3U0;

Онлайнові редактори тестів та опитувальників:
інструкція по роботі з сервісом;poll-how-to
інструкція по роботі з сервісом;
інструкція по роботі з сервісом;
інструкція по роботі з сервісом

Ресурси для створення карт знань, візуалізації
How-to-mind-mapінструкція по роботі з сайтом;
інструкція по роботі з сервісом;
інструкція по роботі з сервісом;
інструкція по роботі з сайтом;
інструкція по роботі з сервісом;

Ресурси для створення навчальних матеріалів

Ресурси для створення QR-кодів
інструкція о роботі з сервісом;chart (3)
інструкція по роботі з сервісом;
інструкція по створенню кодів.


Microsoft Mouse Mischief – програма для організації “багатомишшя”.


Корисні посилання

Соціальні аспекти навчання
    Наступні інструменти використовують потужності соціальних медіа задля допомоги учням у процесі навчання, а вчителям для взаємодії.
  1. EdmodoEdmodo - це освітній сайт, який являє собою усічену соціальну мережу за типом Facebook або ВКонтакте, яка дозволяє спілкуватися вчителям та учням, об'єднавшись навколо процесу навчання у школі. Є також можливість робити записи російською мовою.
  2. GrockitGrockit об'єднує учнів під час навчання, що проходить курсами на цьому великому соціальному сайті.
  3. EduBlogsEduBlogs пропонує надійне і безпечне місце для ведення блогів, як для себе, так і для всього вашого класу.
  4. SkypeSkype може бути відмінним інструментом для підтримки зв'язку з іншими педагогами або навіть участі в нарадах у режимі онлайн. Більше того, він може допомогти вчителям співпрацювати з іншими класами, навіть в інших країнах.
  5. WikispacesWikispaces дозволяє вчителю поділитися онлайн зі своїми учнями уроками, медіа та іншими матеріалами, дати їм можливість об'єднатися один з одним для співпраці з метою побудови своїх власних освітніх Wiki на Wikispaces.
  6. Pinterest: на Pinterest ви можете прикріпити практично будь-яке зображення, яке ви вважаєте цікавим і важливим для розміщення, багато вчителів використовують його як сховище розгорнутих планів уроків, проектів і різних надихаючих матеріалів.
  7. Schoology: завдяки соціальному сайту Schoology освітяни можуть керувати заняттями, залучати до них учнів, обмінюватися контентом і спілкуватися з іншими вчителями.
  8. Quora: незважаючи на те, що Quora може використовуватися для широкого спектру різних цілей, він слугує відмінним інструментом для педагогів. Його можна використовувати для співпраці і спілкування з іншими професіоналами даної сфери або для залучення школярів у дискусії після занять.
  9. NingNing дозволяє будь-якому користувачеві створювати персоналізовані соціальні мережі, які можна чудово використовувати як педагогам, так і учням.
  10. OpenStudy: ви можете мотивувати школярів на спільну колективну роботу з вивчення навчального матеріалу, використовуючи соціальний сайт OpenStudy.
  11. ePals: одним з найбільш незаперечних переваг Інтернету є можливість зв'язатися з ким завгодно і де завгодно. ePals цим якраз і займається, але орієнтується при цьому на учнів, допомагаючи їм вивчати мови і розуміти різні культури, що відрізняються від їхніх власних.
Безпосередньо навчання
   Наступні освітні інструменти допоможуть вам зробити уроки захоплюючими, веселими і цікавими, а головне, більш ефективними.
  1. Khan AcademyKhan Academy - багато вчителів використовують цю прекрасну колекцію матеріалів з математики, природничих наук, а також лекції з фінансів і всілякі вікторини, щоб доповнити свої навчальні матеріали.
  2. MangaHighMangaHigh пропонує вчителям величезну кількість освітніх ресурсів на базі ігрового навчання з математики.
  3. FunBrain: якщо ви шукаєте велику колекцію навчальних ігор, ви можете сміливо зупинитися на FunBrain. Тут вчителі можуть знайти для себе наочні захоплюючі і веселі посібники з математики і читання.
  4. EducreationsEducreations - це дивовижний онлайн-інструмент для iPad, який дозволяє вчителям (або учням) створювати навчальне відео відповідно до заданої теми. Ідеальний варіант для навчання або демонстрації учнями своїх знань.
  5. AnimotoAnimoto дозволяє легко створювати відео-уроки або презентації для школи та обмінюватися ними з учнями.
  6. SocrativeSocrative доступний для комп'ютерів, мобільних пристроїв і планшетів, це система учнівських відповідей за допомогою ігор та вправ, які можна проходити на будь-якому пристрої. Більше того, вчителі можуть легко відстежувати успіхи учнів і оцінювати їх.
  7. Knewton: адаптоване навчання активно обговорюється в даний час і Knewton дозволяє кожному вчителю отримати до нього доступ і активно використовувати. Сайт персоналізує навчальний онлайн контент для кожного студента відповідно до його або її індивідуальних потреб.
  8. Kerpoof: на Kerpoof учні можуть отримати незабутню творчу самореалізацію у процесі навчання, використовуючи ігри, інтерактивні заходи, інструменти малювання і багато іншого, що буде для них одночасно і захоплюючим, і пізнавальним.
  9. StudySyncStudySync - це освітня платформа з повнофункціональним інструментарієм для викладання та навчання, включаючи цифрову бібліотеку, щотижневі публікації практичного призначення, онлайн-твори і експертні оцінки, базові завдання і мультимедійні уроки. Цей сайт може надати велику допомогу у проведенні шкільних уроків.
  10. CarrotSticks: на сайті CarrotSticks вчителі можуть скористатися широким спектром навчальних ігор з математики, даючи школярам можливість попрактикуватися із задоволенням.
Планування уроку та інструментарій
    Використовуючи наступні технічні інструменти, ви зможете об'єднати тематично важливі уроки і створення дивовижних і незабутніх учнівських проектів.
  1. Teachers Pay Teachers: у вас є відмінні уроки, якими ви хотіли б поділитися? Шукаєте що додати до власного уроку? На сайті Teachers Pay Teachers ви можете зробити обидві речі: продати власні матеріали для проведення шкільного заняття, а також придбати високоякісні ресурси, запропоновані іншими вчителями.
  2. PlanboardPlanboard - цей дивовижний онлайн-інструмент створений спеціально для вчителів, з ним ви можете оцінити і упевнитися, наскільки добре організовані ваші уроки і наскільки правильно проходить ваш шкільний день.
  3. TimetoastTimetoast є досить-таки відмінним інструментом для учнівських проектів, що дозволяє їм створити зручний, інтерактивний графік реалізації проекту по хвилинах.
  4. Capzles: на Capzles представлено безліч різних можливостей для проведення шкільного уроку, там неодмінно знайдеться додаток, що буде відповідати вашим потребам. Capzles дозволяє легко зібрати в одному місці різні мультимедіа, такі як фотографії, відео, документи і навіть пости у блогах, що робить його ідеальним для викладання, навчання або створення онлайн-проектів.
  5. Prezi: хочете створити презентації, від яких ваші учні будуть у захваті? Скористайтеся таким онлайн-інструментом як Prezi, який дозволяє легко перетворити ваш урок у щось неймовірне, і навіть дозволяє співпрацювати з учителями.
  6. Wordle: створюйте приголомшливі хмари слів за допомогою Wordle, вони стануть відмінним доповненням до уроків (будь-якої) мови.
  7. QR-коди: QR-коди (або quick response codes, швидкі коди відповіді) у сфері освіти можна зустріти все частіше і частіше. Якщо ви хочете бути в тренді, вам знадобиться інструмент для створення і управління кодами - такий як Delivr, а також для читання кодів, як будь-який з тих, які перераховані на цьому сайті.
  8. QuizletQuizlet полегшує педагогам процес створення навчальних посібників для школярів, особливо різних карток, які допомагають легко запам'ятати важливу інформацію.
  9. MasteryConnect: наскільки успішність ваших учнів знаходиться у відповідності з державними та іншими базовими стандартами? MasterConnect дозволяє її легко відстежувати і аналізувати, як і інші особливості навчання школярів.
  10. Google Docs: за допомогою (російськомовного) Google Docs педагоги разом з учнями та колегами можуть створювати і спільно використовувати документи, презентації, електронні таблиці, а також залишати відгуки та враження про створені учнями проекти.
  11. YouTube: не всі школи дозволяють використовувати YouTube, але ж на сайті представлено безліч прекрасних навчальних матеріалів для занять у школі. Є навіть спеціальний освітній канал, орієнтований тільки на вчителів та учнів.
  12. TED-EdTED є не тільки прекрасним сайтом для отримання натхнення, але також містить численне відео, яке структурується за темою і неодмінно стане корисним для навчання буквально всьому: починаючи з того, як працює болезаспокійливий засіб до шекспірівських сонетів.
  13. GlogsterGlogster - це соціальний сервіс, який дозволяє комбінувати музику, фотографії, відео та багато іншого, що ви тільки побажаєте. Тобто дозволяє створювати мультимедійні постери, плакати тощо. Це відмінний спосіб для створення навчальних матеріалів і зручний інструмент для творчих проектів.
  14. Creaza: хочете взяти із собою у ХХІ століття свої шкільні проекти? Creaza допоможе вам здійснити задумане, пропонуючи інструменти для мозкового штурму, створення мультфільмів, а також редагування аудіо та відеоматеріалів.
  15. Mentor Mob: На Mentor Mob ви чи ваші учні можете створити навчальний плейлист, що є, по суті, колекцією високоякісних матеріалів, які ви можете використовувати для вивчення конкретної концепції.
Корисні інструменти
    Наступні інструменти допоможуть вам залишатися на зв'язку, організовувати, а також нарощувати легкість побудови мультимедійних уроків і засобів навчання.
  1. Evernote: ви можете збирати прекрасні ідеї, фотографії, записи або ще що-небудь цікаве на своєму акаунті Evernote (російськомовному), маючи доступ до нього у будь-якому місці. Це той інструмент, який ви повинні мати у себе при плануванні уроків.
  2. Twitter: в освіті існує безліч способів використання Twitter. Вчителі можуть зв'язуватися з іншими педагогами, брати участь у чатах, ділитися своїми ідеями, або навіть використовувати Twitter під час уроків, щоб достукатися до учнів.
  3. Google EducationGoogle пропонує цілий ряд цікавих ресурсів, що стосуються освітніх технологій для вчителів, в тому числі електронну пошту і сумісні з нею додатки, відео, плани уроків, професійний розвиток і навіть освітні гранти.
  4. Dropbox: за допомогою простого безкоштовного (російськомовного) сервісу Dropbox легко зберігати, обмінюватися, і мати доступ до всілякої інформації з будь-якої точки світу.
  5. DiigoDiigo дозволяє використовувати Інтернет немов паперові матеріали, створюючи можливість під час читання щось підкреслити, виділити, зробити закладки, замітки або навіть прикріпити стікер.
  6. Apple iPadApple iPad - це один з найбільш затребуваних, хоча і вартісних, високотехнологічних інструментів, які використовуються у проведенні сучасних шкільних уроків. Він став улюбленцем педагогів і школярів в багатьох країнах світу.
  7. AviaryAviary являє собою набір інструментів, які дозволяють легко редагувати зображення, ефекти, зразки, музику та аудіо або ж створювати і змінювати скріни.
  8. Jing: якщо ви навчаєте дітей, розповідаючи їм про технології, або про що-небудь інше, хороша програма скриншоту буде вам просто необхідна. Jing - це відмінний вибір, який дозволяє вчителям робити скріншоти у вигляді зображень, відео, редагувати їх і обмінюватися результатами.
  9. Popplet: ви і ваші учні можете використовувати Popplet, щоб обговорювати важливі ідеї, створювати інтелектуальні карти, обмінюватися і співпрацювати.
  10. Google EarthGoogle Earth (російськомовний) може використовуватися як дивовижний і швидкий спосіб навчити учням географії або розповісти про геологію, про те, що відбувається в будь-якій точці світу.
  11. DonorsChoose: вам необхідно фінансування вашого шкільного проекту? Ви можете отримати його за допомогою сайту DonorsChoose, який з'єднує нужденних вчителів з охочими надати фінансову допомогу.
  12. SlideShare: на SlideShare ви можете завантажити свої презентації, документи, відео та обмінюватися ними з учнями та колегами. І навіть більше, ви можете скористатися матеріалами, які виклали інші користувачі сайту.
  13. LiveBindersLiveBinders як технологічний інструмент дозволяє зібрати і систематизувати різні ресурси, а також надає інструменти для підключення та роботи інтерактивної дошки.
  14. AudioBoo: за допомогою такого інструменту як AudioBoo, ви зможете записати і поділитися аудіо з вашими учнями.
Матеріали з сайту http://osvita.ua/ 










Застосунок LearningApps
     Сервіс LearningApps є додатком Web 2.0 для підтримки освітніх процесів у навчальних закладах різних типів. Це конструктор для розробки інтерактивних завдань за різними предметними дисциплінами для застосування на уроках і в позакласній роботі. LearningApps.org розробляється як науково-дослідний проект Центру Педагогічного коледжу інформатики освіти PH Берн у співпраці з університетом м.Майнц та Університетом міста Циттау / Герліц (Німеччина).

        Основна ідея інтерактивних завдань полягає в тому, що учні можуть перевірити і закріпити свої знання в ігровій формі, що сприяє формуванню пізнавального інтересу учнів.
На сайті можна зайти в тьюторську і познайомитися з найважливішими функціями роботи сервісу (відео англійською мовою). 
        Модулі LearningApps можуть бути безпосередньо включені у зміст навчання, а також їх можна змінювати або створювати в оперативному режимі.
     На сервісі є галерея загальнодоступних інтерактивних завдань, яка щодня поповнюється новими матеріалами, які створені викладачами різних країн.
      Сервіс LearningApps має зрозумілий інтерфейс користувача на 5 мовах, для вибору потрібної мови необхідно в правому верхньому кутку вибрати відповідний прапорець.
    У даному середовищі можна швидко створити інтерактивні завдання за зразками галереї LearningApps.
       Важливо відзначити, що правильність виконання завдань перевіряється миттєво. 
      Сервіс LearningApps надає можливість отримання коду для того, щоб інтерактивні завдання були поміщені при бажанні на сторінки сайтів або блогів викладачів та учнів.
     На жаль, в шаблонах зустрічаються окремі друкарські помилки при перекладі на російську мову, які неможливо виправити вручну, і не всі типи завдань доступні для роботи з кирилицею.
Сервіс LearningApps призначений для створення інтерактивних навчально-методичних посібників з різних предметів.

Приклади використання



ГЕЙМИФИКАЦИЯ: ПРИЛОЖЕНИЯ И САЙТЫ 

ДЛЯ ШКОЛЬНИКОВ
Ingens Education предлагает Вашему вниманию небольшой обзор весьма интересных и бесплатных приложений для школьников.

1. A Slower Speed of Light
Геймификация образования? Об этом не по наслышке знает лаборатория игр Массачусетского технологического института (MIT). В данной игре они попытались донести органичность и простоту столь непростой специальной теории относительности (СТО). Игра находится в свободном доступе и даже сможет привлечь внимание лириков к физике.
2. Autodesk ForceEffect
А это приложение придется по вкусу инженерам... и не только юным. Благодаря ему можно изучать действие сил на различные объекты. Выбирайте фото моста, подъемного крана, велосипеда и т.п. Начертите поверх фото конструкцию рамы выбранного объекта, распишите силы, влияющие на конструкцию и наблюдайте за реакцией объекта на данную нагрузку.

20 сервисов для создания и 

редактирования презентаций

Виртуальная доска Padlet для организации коллективной работы с различными материалами

       Web сервис Padlet представляет собой виртуальную стену на которую можно прикреплять фото, файлы, ссылки на странички интернет, заметки. Это может быть приватный проект стены, модерируемая стена с несколькими участниками, которые будут заполнять виртуальную стену информацией или доступная для чтения и редактирования любым пользователем площадка для обмена информацией.
         Для начала работы нет необходимости регистрироваться, достаточно нажать кнопку Build a Wall. После этого сервис выдаст на экран серую виртуальную стену, которую мы украсим и начнем наполнять информацией. Но созданную таким образом стену можно редактировать только в течение 24 часов. Затем эта возможность пропадает. Для того, чтобы избежать подобных проблем и иметь возможность управлять своими виртуальными стенами вам необходимо зарегистрироваться или воспользоваться аккаунтом Google.

        Для добавления на стену информации необходимо сделать двойной щелчок в любом месте страницы(эту информацию можно перемещать). Затем появится диалоговая форма с помощью которой можно загрузить файл со своего компьютера, ссылку или использовать web камеру на вашем компьютере. Сервис умеет не только сохранять файлы, но и отображать многие из них во встроенном просмотрщике, фотографии при клике на заголовок контейнера увеличиваются.
     Каждая созданная вами виртуальная стена имеет свой адрес (при этом вы можете не использовать автоматически сгенерированный адрес, а воспользоваться своим вариантом), которым вы можете поделиться. таким образом, Если вами разрешено эту стену редактировать, то по этой ссылке это можно сделать. Уровни доступа настраиваются создателем страницы:
  • только просматривать;
  • добавлять материалы;
  • полное редактирование.
     Padlet — это удобный, легкий в работе сервис для хранения, организации и совместной работы с различным контентом (документы, материалы). Сервис бесплатен, не ограничивает пользователя в количестве создаваемых страниц и поддерживает кириллицу.
      В образовательном учреждении этот сервис будет удобным инструментом при организации проектной деятельности, рефлексии.
     Познакомиться с инструкцией для новичка можно здесь
     Прямая ссылка на ресурс на сервисе здесь


Iнфографіка та відео

Ресурси, які присвячені візуалізації інформації:  фотографії, які можна використовувати безкоштовно (сайти)

 Сервіси:

які допоможуть візуалізувати інформацію
інструмент, що дозволяє користувачам легко створювати
та ділитися з іншими користувачами інфоргафікою.

Smore.com – сервис для создания мультимедийных онлайн-объявлений інструкція 
про роботу з онлайн-інструментом для швидкого, зручного і безкоштовного створення
яскравих буклетів, персональних сторінок і оголошень.

Карты и схемы підібраний ряд сервісів і програм, що дозволяють візуалізувати

сервисы создания информационной графики from Oleg Khomenok


Приклади застосування:

Эволюция Интернета інфографіка щодо розвитку браузерів та протоколів, технологій.
Інформаційні технології в Україні: історії та особистості
Padlet: цифровая стена с вашими документами и мультимедийными файлами

WikiWall

інструкція щодо роботи з сервісом
Подробнее:http://www.likeni.ru/analytics/20-servisov-dlya-sozdaniya-i-redaktirovaniya-prezentatsiy/


  • Материалы с сайта гимназии 24 Архангельска 
  • Статья С.Савинкиной на АвачаВики
  • Набор инструментов для построения графиков, блок-схем и диаграмм 

    Linoit

    інструкція щодо роботи
    Cайт Полушкиной Гульчачак Форзановны 

    Как создать инфографику (джерело


    7 СЕРВИСОВ ДЛЯ ВИЗУАЛИЗАЦИИ ДАННЫХ

    1. Infogr.am (http://infogr.am/) - простой и удобный инструмент длясоздания интерактивной инфографики. Стоит попробовать в деле!

    2. Piktochart (http://piktochart.com/) - несколько бесплатныхнастраиваемых тем для создания собственной инфографики и более 200.000 пользователей по всему миру. Базовая версия бесплатна, расширенная обойдется в $29 в месяц.

    3. Visual.ly (http://visual.ly/) – здесь тоже есть ряд бесплатных тем для создания инфографики, но в большей степени это библиотека аккуратно отсортированных работ со всего мира. Сюда нужно ходить за вдохновением!

    4. Google Charts (https://developers.google.com/chart/) - сервис создаст красивые и лекго настраиваемые графики и диаграммы из данных, которые вы ему "скормите". Полученное отлично ляжет в основу дельной инфографики или отличной презентации.

    5. Vizualize.me (http://vizualize.me/) – сервис, превращающий ваше LinkedIn-резюме в инфографику. Российский аналог - Resumup.ru.

    6. Google Public Data Explorer (http://www.google.com/publicdata/directory) – поиск по открытым стаистическим данным со всего мира. Ищем, забираем, трансформируем в инфографику.

    7. Wordle (http://www.wordle.net/) – старенький, но все еще исправно работающий сервис для создания эффективных словесных визуализаций. Вводите собственный текст - получаете "облако" с выделением наиболее упоминаемых слов.

    Ну и просто побаловаться: Photo Stats (http://www.photostatsapp.com/) – приложение для iPhone, создающее инфографику по тому, как, где и когда вы фотографируете



    Серия бесплатных мастер-классов по Prezi


    Віртуальна подорож Сонячною системою. Буде цікава як дошколятам так і учням початкової та середньої ланки 


     Знайома незнайомка



    Сайт Глеба Шулишова

    Посилання на безкоштовні шрифти, малюнки, сервіси та багато іншої корисної інформації СУПЕР

    Сервіс pictaculous.com для підбору кольрової палітри під фотографію або інше зображення

    Робота з відео



    Как создать прямую трансляцию на YouTube 
    YouTube фишки и плюшки (аннотации к видео К. Бугайчук)
    Відео-скрайбінг (4 способи створення)
    Створюємо слайд-шоу на YouTube
    Интерактивное видео в учебном процессе інструкція щодо створення відео та розміщення його в мережі

    Малоизвестные функций YouTube
                                                                                                                                                                                                                                                                                           
    ДПА-2016 з інформатики в основній школі (9 клас)
    Інформатика. ДПА 9 клас
    Для проведення державної підсумкової атестації готують декілька варіантів атестаційних робіт (якщо кількість учнів в класі менша 10, то по одному варіанту на кожного учня).
    Пропонується атестаційну роботу поділити на 3 частини.
    Перша частина - рекомендується включити 12-14 завдань у тестовій формі з однією правильною відповіддю на кожне завдання, завдання з вибором кількох правильних відповідей, завдання на встановлення відповідності.
    Наприклад:
    У завданнях оберіть одну правильну відповідь.
    1. Укажіть рік, коли було створено першу електронно-обчислювальну машину в Україні.
    • А) 1942 рік;
    • B) 1946 рік;
    • B) 1951 рік;
    • D) 1953 рік.
    2. Укажіть режим відображення презентації, створеної засобами MS PowerPoint, який дає змогу переглянути всі слайди презентації у вигляді ескізів.
    • А) сторінки нотаток;
    • Б) показ слайдів;
    • B) звичайний;
    • Г) сортувальник слайдів.
    3. Укажіть, від чого залежить ступінь стиснення файлів під час архівування.
    • А) швидкодії комп'ютера;
    • Б) Даних, що зберігаються у файлі;
    • B) обсягу дискового простору;
    • Г) обсягу оперативної пам'яті.
    4.Укажіть тип графічного редактора, шо вбудований у середовище текстового процесора MS Word.
    • векторний;
    • Б) растровий;
    • тривимірний;
    • Г) фрактальний.
    5. Укажіть правильне продовження твердження: «Область, у якій створюються і монтуються проекти в середовищі програми MS Windows Movie Maker, відображається у двох видах...».
    • А) на розкадровці та у вікні попереднього перегляду;
    • Б) на розкадровці та на шкалі часу;
    • B) у вікні попереднього перегляду та на шкалі часу;
    • Г) у вікні попереднього перегляду та в рядку стану.
    Друга частина атестаційної роботи може містити одне завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю на складання блок-схеми алгоритму.
    Наприклад:
    У завданні складіть блок-схему алгоритму розв'язування задачі.
    Нехай відомо кількість мешканців у кожному з ЛГ будинків деякої вулиці. Нумерація будинків неперервна, від 1 до ЛГ. З лівого боку вулиці розташовані будинки, що мають непарні номери, а з правого боку - ті, номери яких є парними. Знайдіть, на якому боці вулиці проживає більше мешканців.
    Третя частина атестаційної роботи виконується на комп’ютері й може містити 2 практичних завдання, одне з яких повинно передбачати написання програми.
    Наприклад:
    Завдання передбачають безпосереднє їх виконання на комп'ютері з використанням програмних засобів, що вивчалися відповідно до чинної навчальної програми.
    1. Засобами текстового процесора створіть новий файл, шо міститиме відомості про шкідливе програмне забезпечення. Для цього:
    1) одним з відомих вам способів створіть текстовий документ, до якого додайте таблицю з назвою «Шкідливе програмне забезпечення», що містить дані про різні види шкідливого програмного забезпечення, шляхи їхнього розповсюдження та принципи дії;
    2) складіть і запишіть до документа список ознак прояву шкідливих комп'ютерних програм;
    3) запишіть у Документ основні рекомендації щодо захисту інформаційної системи від дій шкідливого програмного забезпечення;
    4) збережіть документ у файлі з іменем Шкідливі програми.dос у папці Атестація_Прізвище.
    У завданні 2 запишіть програму відомою вам мовою програмування. При цьому врахуйте, що вхідні дані вводяться з клавіатури, а вихідні виводяться на екран монітора (у консольному варіанті). Файл коду програми та виконуваний файл (ім'я файлів - program. *) збережіть у папці Атестація_Прізвище.
    2. Запишіть програму формування та виведення масиву з N елементів (N < 1000). Елементи масиву - перші N простих чисел (просте число - це натуральне число, відмінне від одиниці, яке ділиться тільки на 1 і на себе).
    Завдання атестаційної роботи учні виконують на аркушах зі штампом загальноосвітнього навчального закладу. Вихідні файли розв’язки завдань на комп’ютері роздрукувати на аркушах формату А4 або іншого доступного формату із заздалегідь поставленим штампом відповідного загальноосвітнього навчального закладу.
    Державна підсумкова атестація з інформатики проводиться протягом 120 хв.
    При оцінюванні письмової роботи необхідно користуватися критеріями оцінювання затвердженими наказом МОН від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти». Систему переведення балів у оцінку обґрунтовують і оприлюднюють.
    Складено на підставі Орієнтовних вимог до проведення Державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році, затверджених Наказом МОН № 94 від 08 лютого 2016 року.