2019-2020 н.р.

1. Особливості викладання інформатики в 2018-2019 навчальному році
1.1. 1-4 класи 

 1.2. 5-11 класи 

 1.3. Старша школа
           1.3.1. Рівень стандарту            

           1.3.2. Профільний рівень

2. Програмно-методичне забезпечення курсу інформатики

3. Рекомендації щодо календарно-тематичного та поурочного планування з інформатики

4. Нормативні документи, що регламентують вивчення інформатики у закладах загальної середньої освіти


Наскрізні змістові лінії при вивченні інформатики

  Наскрізні змістові лінії відбивають провідні соціально й особистісно значущі ідеї, що послідовно розкриваються у процесі навчання і виховання учнів. Наскрізні змістові лінії є засобом інтеграції навчального змісту, корелюються з ключовими компетентностями, опанування яких забезпечує формування ціннісних і світоглядних орієнтацій учня, що визначають його поведінку в життєвих ситуаціях.
    Реалізація наскрізних змістових ліній полягає у відповідному трактуванні навчального змісту тем і не передбачає будь-якого його розширення чи поглиблення.
  Наскрізні лінії є соціально значимими надпредметними темами, які допомагають формуванню в учнів уявлень про суспільство в цілому, розвивають здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях.
 Мета наскрізних ліній – «сфокусувати» увагу й зусилля вчителів-предметників, класних керівників, зрештою, усього педагогічного колективу на досягненні життєво важливої для учня й суспільства мети, увиразнити ключові компетентності.
У навчальних програмах з інформатики виокремлено такі наскрізні змістові лінії:

  1. «Громадянська відповідальнісь»
  1. «Екологічна безпека та сталий розвиток»
  1. «Здоров’я і безпека»
  1. «Підприємливість»
  1. «Фінансова грамотність»

Немає коментарів:

Дописати коментар