|
Календарно-тематичне планування
курсу інформатики у 7-их класах (1 год. на тиждень, разом 35 год)
№
уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
|
І семестр |
||||
Тема
1. Служби
Інтернету(6 год) |
||||
1. |
|
Первинний інструктаж з безпеки
життєдіяльності. Поштові служби Інтернету. Створення електронної скриньки. |
|
|
2. |
|
Надсилання, отримання,
перенаправлення повідомлень. Пересилання файлів. |
|
|
3. |
|
Етикет електронного листування.
Правила безпечного користування електронною скринькою. Основні ознаки спаму й
фішингу. Використання адресної книги та списків розсилки. Практична робота №1. «Електронне листування» |
|
|
4. |
|
Хмарні сервіси. Використання інтернет-ресурсів
для спільної роботи. Рівні та способи доступу до ресурсів. Он-лайнові
перекладачі. |
|
|
5. |
|
Зберігання даних та колективна робота
з документами в Інтернеті; керування спільним доступом до них. Практична робота №2. «Зберігання даних та колективна робота з
документами в Інтернеті». |
|
|
6. |
|
Інтернет речей, Smart-технології. Узагальнення знань та вмінь із
теми «Служби Інтернету». (тести) |
|
|
Тема 2. Опрацювання табличних даних(10 год) |
||||
7. |
|
Поняття електронної таблиці. Табличні
процесори, їх призначення. Середовище табличного процесора. Об’єкти
електронних таблиць – аркуш, клітинка, діапазон клітинок. |
|
|
8. |
|
Створення, редагування та
форматування електронних таблиць. |
|
|
9. |
|
Типи
даних: числові, грошові, дати, текст, відсотки. Введення, редагування й
форматування даних основних типів. |
|
|
10. |
|
Редагування та форматування електронних
таблиць. Практична робота №3. «Уведення , редагування та
форматування даних у середовищі табличного процесора» |
|
|
11. |
|
Адресація.
Формули. |
|
|
12. |
|
Копіювання
та переміщення клітинок і діапазонів, зокрема тих, що містять формули. Автозаповнення
та автозавершення. |
|
|
13. |
|
Виконання обчислень за даними електронної
таблиці. Практична робота №4. «Використання вбудованих функцій» |
|
|
14. |
|
Розв'язування задач засобами табличного
процесора. |
|
|
15. |
|
Поняття моделі. Предметна галузь.
Класифікація моделей. Реалізація математичних моделей. |
|
|
16. |
|
Хмарні сервіси для колективної взаємодії у проєкті.
Узагальнення знань та вмінь із теми
«Опрацювання табличних даних» (комплексна практична робота). |
|
|
ІІ семестр |
||||
Тема
3. Алгоритми та програми(20 год) |
||||
17. |
|
Мова програмування. Середовище програмування. Виведення даних. |
|
|
18. |
|
Змінні. Вказівка
присвоювання. Введення даних. |
|
|
19. |
|
Практична
робота 5. «Алгоритми роботи над числовими величинами у мові програмування». |
|
|
20. |
|
Дані різних типів.
Операції з ними. |
|
|
21. |
|
Складання програм з
використанням алгоритмічної структури слідування. |
|
|
22. |
|
Практична робота
6. «Складання програм з
використанням алгоритмічної структури слідування». |
|
|
23. |
|
Умовний оператор |
|
|
24. |
|
Застосування умовного
оператора |
|
|
25. |
|
Практична робота
7. «Складання програм з використанням алгоритмічної структури розгалуження». |
|
|
26. |
|
Узагальнення
знань та вмінь із підтеми «Алгоритми та програми» (тести та практичне
завдання). |
|
|
27. |
|
Цикли з лічильником |
|
|
28. |
|
Вкладені цикли |
|
|
29. |
|
Малювання за
допомогою вкладених циклів |
|
|
30. |
|
Практична робота
8. «Складання програм з використанням алгоритмічної структури повторення». |
|
|
31. |
|
Моделювання в
електронних таблицях і Python |
|
|
32. |
|
Моделювання в
електронних таблицях і Python |
|
|
33. |
|
Побудова
фізичної та економічної моделі |
|
|
34. |
|
Розв’язування компетентнісних задач |
|
|
35. |
|
Узагальнення
знань та вмінь із теми «Алгоритми та програми» (презентація проекту). |
|
|
Очікувані
результати навчально-пізнавальної діяльності учнів |
Тема
1. Служби
Інтернету(6 год) |
Учень/учениця Знаннєва
складова Пояснює принципи
функціонування служб електронної пошти та спільного доступу, поняття хмарних
сервісів. Пояснює небезпеки,
пов’язані з використанням електронної пошти. Пояснює основні принципи
функціонування Інтернету речей, поняття кінцевого пристрою, проміжного мережевого
пристрою, середовища передавання даних, датчика в пристрої, контролера Діяльнісна
складова Створює поштову скриньку
та використовує її. Створює і використовує списки розсилки. Уміє працювати в команді
й організовувати спільну роботу в онлайн-середовищах. Використовує он-лайнові
перекладачі Ціннісна
складова Усвідомлює переваги та
недоліки електронної пошти як засобу спілкування. Дотримується принципів
електронного етикету та безпечного користування електронною поштою. Усвідомлює цінність
персонального освітньо-комунікаційного середовища для навчання та
саморозвитку. Усвідомлює значення
Інтернету речей у житті людини |
Тема
2. Опрацювання табличних даних(10 год) |
Учень/учениця Знаннєва
складова Пояснює призначення
електронних таблиць, зокрема як засобу моделювання. Знає принципи адресації
клітинок і діапазонів. Називає основні типи
даних та пояснює їхнє призначення. Називає і пояснює призначення основних об’єктів
ЕТ. Пояснює поняття моделі Діяльнісна
складова Застосовує засоби
опрацювання електронних таблиць для розв’язання навчальних і життєвих задач. Аналізує умову задачі,
виокремлює зв’язки між величинами. Реалізує математичні моделі засобами
електронних таблиць. Використовує формули в
електронних таблицях. Редагує і форматує
електронні таблиці. Застосовує засоби
автозаповнення й автозавершення для прискорення введення даних Ціннісна
складова Розпізнає задачі, для
яких доцільно використовувати електронні таблиці. Робить висновки на
основі аналізу даних в електронних таблицях |
Тема
3. Алгоритми та програми( 19 год) |
Учень/учениця Знаннєва
складова Пояснює поняття величини, змінної та операції присвоювання. Знає базові алгоритми роботи зі змінними: обмін значеннями, визначення
найбільшого й найменшого з двох значень Діяльнісна
складова Використовує різні алгоритмічні структури та змінні для розв’язання навчальних і життєвих задач. Застосовує засоби програмування для побудови моделей Ціннісна
складова Усвідомлює роль програмування та моделювання для розв’язання
навчальних і життєвих задач |