1.27.2022

Навчально-практичний семінар «Оцінювання: цінності та принципи» .

 

27 січня 2022 року відбувся навчально-практичний семінар  для вчителів інформатики  Немовицької ТГ за темою «Оцінювання: цінності та принципи» , метою якого було  розглянути принципи та техніки різних форм оцінювання , відмінності на рівні критеріїв оцінювання дітей з особливими освітніми потребами, ознайомитися зі специфікою двох процесів - самооцінювання та взаємооцінювання здобувачів освіти, навчитися застосовувати техніки формувального оцінювання та самооцінювання. 

Карпець Ірина Володимирівна , вчитель інформатики Немовицького ліцею, ознайомила учасників семінару з сучасними практиками оцінювання знань учнів, з закордонним досвідом оцінювання та власним досвідом застосування формувального оцінювання здобувачів освіти. 


Гудімова Оксана Степанівна, вчитель інформатики Тинненського ліцею, ознайомила учасників семінару з системами, практиками та інструментами формувального оцінювання в теорії та на практиці .


Постайчук Сергій Михайлович  , вчитель інформатики Тинненського ліцею, підкреслив важливість застосування технік самооцінювання та взаємооцінювання під час уроку для спостереження навчального поступу учнів , а саме,  усні техніки  самооцінювання - техніки "сигнали рукою", "бесіда", "трихвилинна пауза", "тижневий звіт", письмові техніки самооцінюванн - "однохвилинне есе", "введення щоденників", техніки взаємооцінювання - "взаємоперевірка", " я і моя команда", " дві зірки й побажання" тощо.

Кичан Марія Олександрівна  , вчитель інформатики Зносицького ліцею, підкреслила важливість  об'єктивності оцінювання результатів навчальних досягнень учнів з ООП. Навела приклади різних технік оцінювання учнів з особливими освітніми потребами з власного досвіду роботи.

Немає коментарів:

Дописати коментар