27 січня 2022 року відбувся навчально-практичний семінар для вчителів інформатики Немовицької ТГ за темою «Оцінювання: цінності та принципи» , метою якого було розглянути принципи та техніки різних форм оцінювання , відмінності на рівні критеріїв оцінювання дітей з особливими освітніми потребами, ознайомитися зі специфікою двох процесів - самооцінювання та взаємооцінювання здобувачів освіти, навчитися застосовувати техніки формувального оцінювання та самооцінювання.
Карпець Ірина Володимирівна , вчитель інформатики Немовицького ліцею, ознайомила учасників семінару з сучасними практиками оцінювання знань учнів, з закордонним досвідом оцінювання та власним досвідом застосування формувального оцінювання здобувачів освіти.
Гудімова Оксана Степанівна, вчитель інформатики Тинненського ліцею, ознайомила учасників семінару з системами, практиками та інструментами формувального оцінювання в теорії та на практиці .
Постайчук Сергій Михайлович , вчитель інформатики Тинненського ліцею, підкреслив важливість застосування технік самооцінювання та взаємооцінювання під час уроку для спостереження навчального поступу учнів , а саме, усні техніки самооцінювання - техніки "сигнали рукою", "бесіда", "трихвилинна пауза", "тижневий звіт", письмові техніки самооцінюванн - "однохвилинне есе", "введення щоденників", техніки взаємооцінювання - "взаємоперевірка", " я і моя команда", " дві зірки й побажання" тощо.
Кичан Марія Олександрівна , вчитель інформатики Зносицького ліцею, підкреслила важливість об'єктивності оцінювання результатів навчальних досягнень учнів з ООП. Навела приклади різних технік оцінювання учнів з особливими освітніми потребами з власного досвіду роботи.
Немає коментарів:
Дописати коментар